Det där med Julklappar…

Jag blir vansinnig…dra sig i håret-slå sönder tangentbordet-koka en mjukiskanin-vansinnig….sitter här och försöker komma på lite Julklappar till folket, men antingen sträcker det sig för långt över min ekonomi eller så är det för absurt för att ge i julklapp som ska öppnas inför alla. T.ex en bibel med en plunta gömma tänkte jag på till Ronny som en rolig grej, men man ger inte ”roliga grejer” i Julklapp. Man ska ge dom det dom behöver, eller något som dom verkligen skulle uppskatta eller något som dom faktiskt har önskat sig, om man försöker stiga in i sin egen fantasi till Julklappstips har man gått över gränsen, för det funkar inte under julen.

Det funkar under kanske Fars-dag eller möjligtvis födelsedags present men inte under Julen…what the fuck köper man? Själv har jag önskat mig en jävla wok-panna…och en dammsugare…hur jävla roligt är det då?! Men jag kommer för satan inte på något annat! Jag är för gammal för att önska mig underhållande saker. Tragiskt.

Ska spana lite mer, kanske har tur och stöter på något som passar någon av dom ivarjefall. Tur att barnens julklappar är klara ivarjefall, dom är ju trots allt Prioriteten.

3 svar to “Det där med Julklappar…”

  1. Det är ju barnen som bryr sig mest 🙂 Haha, det jag önskat mig hittills är pastatallrikar.. Underhållande! haha

  2. Haha Jomen Pastatallrikar är ju lika roligt som en wok-panna ungefär. 😀
    Ja det är tur att man får köpa roliga saker åt barnen ivarjefall och se deras glada miner när dom öppnar. 🙂 Inte lika roligt när man får se någon öppna en bestickslåda. 😛

  3. hahaha nej det har du rätt i 🙂

Lämna en kommentar